2007-01-22

Mitt första bidrag

till min egen blogg blir tightsen jag sydde till Anton under förmiddagen. Han har fått en marinblå tröja som vi inte hade några passande byxor så då kom det blå/gul-randiga trikåtyget äntligen till användning. Den första byxan blev för kort och har för lite utrymme i grenen för att han ska få plats med blöjan, byxa nr två blev dock helt perfekta! Av det orange/turkosa trikån hade jag inte tillräckligt med tyg för att det skulle räcka på längden men jag sydde ett par i alla fall. Har redan hittat ett hem åt dem.

4 kommentarer:

  1. oooh sjysta byxer.... kul att du också gett dig in i bloggarnas hemska värld =OP

    SvaraRadera
  2. Superfina brallor!

    SvaraRadera
  3. Åhh..vad roligt att du börjat blogga..*lägger i favoriter*

    Jätte fina byxor..:-D

    SvaraRadera
  4. tjusigt med ny blogg och allt!!

    SvaraRadera