2007-02-21

En halvtimme...

En halvtimme vid datorn per dag är vad jag lyckats få här i Uppsala. Tiden räcker ju inte ens till hälften av allt jag vill hinna med här på nätet...

Nu kikar jag i alla fall in och säger hej till alla er som läser min blogg!!!!
Jag har det bara fint här på sjukhuset. Maten är väl det jag skulle villja byta ut, smakar ju ingenting!!!!

Läkarna och sköterskorna är super, känns jätte bra och jag litar fullständigt på deras kompetens. Hittills har vi inte kommit fram till så mycket mer än att jag sover helt vansinnigt mycket REM-sömn (dröm-söm) och att djupsömnen infaller för långt in på natten... Får se vad de tänker göra åt detta, antar att det blir medicinering som gäller, bläää!!!!!
Å så har jag sjukt dåliga järn-värden!!! För mig är det obegripligt, jag har alltid haft tok-bra järn-värden även under och efter graviditeten och på senare tid har jag ju ätit mer järnrik kost än någonsin tidigare... Jag kommer få järn intravenöst när jag kommer hem...

Ikväll är det ju syjunta hemma i Luleå, känns jätte toigt att jag inte kan vara med! Får väl nöja mig med att glo på tyger i butikerna här i stan... Är dock besviken på både utbud och priser, det är ju jätte dyrt och inget hittar jag på secondhand heller...

Nu ska jag ränna på stan i kylan :-)

Kram på er alla!

3 kommentarer:

  1. Åh syjunta utan Lina :-( Vi kommer ju irra omkring utan mål och riktning där på medborgarskolan.

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas allt går bra därnere och att du gör iaf några tygfynd. :)
    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Ja du, syjunta utan dig är verkligen inte detsamma, hade tänkt att göra ny lite längre byxor till I, men nääää, inte när jag inte har dig att fråga/få hjälp av. Så jag sprättad en tröja för att få ut mönsterdelar istället :).

    Skönt att du har det bra där nere, men trist at du inte fyndar nåt.
    /Anneli

    SvaraRadera