2007-02-22

En natt kvar

Japp, sista natten här på Akademiska! Ska bli så skönt att komma hem till Anton och Olof!!!! Jag saknar dem så otroligt mycket men samtidigt har det varit skönt att vara här.

Läkarna har konstaterat att jag sover tillräckligt mycket även om jag vaknar lite väl många gånger varje natt... Känns skönt att veta att jag sover så pass bra i alla fall. Inga sömnmedel kommer därför behövas, känns jätte bra!
Vi har dock konstaterat att jag fallr in i REM-sömn snabbare än vad jag trott, en kväll när jag borstade tänderna blundade jag nån sekund och vips så drömmde jag... Detta händer ju så gott som varje kväll men jag har ju trott att det inte är riktiga drömmar men tydligen så är det så att jag faller rakt in i drömmaras värld när jag sluter ögonen... Lite läskigt!!!

Jag har hittat en helt underbat orange velour idag, den var dyr men det är den värd!!!! Sååå snygg!!!!

Kram på er alla! Skriver mer innan jag sätter mig på tåget imorgon....

4 kommentarer:

  1. Åh snart hemma igen :-)

    SvaraRadera
  2. Orange velör, inte illa, du kanske kan kombinera den med Jennies orange :-D, Säker resa hem nu!
    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Skynda dig hem nu..
    /Jennie

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att det har gått bra!

    SvaraRadera