2007-02-23

Utskriven

Äntligen på väg hem! Eller ja, det är iofs länge kvar tills tåget rullar mot Luleå men nu är jag utskriven i alla fall :-) Ska spendera min dag på stan och det kan nog hända att jag beger mig iväg till de secondhand butiker som ligger lite avsides. Kylan kan dock göra att jag avstår, tänk att det är så kallt här fast termometern bara visar ca -8. Det är verkligen en helt annankyla här än den man är van med uppe hos oss...

Måste förresten säga att igår när jag var på stan ficka jag vid tre tillfällen kommentarer om min armbandsväska :-) En frågade var jag köpte den, hon ville oxå ha en. En annan blev kär i tyget tillsammans med armbandet och den tredje frågade om jag gjort den själv, hon bad att få studera den närmare och skulle gå hem och sy en egen eftersom hon tyckte det var en fiffig lösning :-) Tänk att tre personer lagt märke till min lilla väska på en och samma dag!

Kram på er!!!!

6 kommentarer:

  1. Det är väl inte så konstigt att du får kommentarer.. Den var ju super fin som allt annat du gör :-)
    /Jennie

    SvaraRadera
  2. Vad läckert att du fick så många kommentarer! Vad kul =)

    SvaraRadera
  3. Ni är så gulliga!!!!

    ///florin

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att dom såg den! Hoppas du får sälja lite saker till någon av dem oxå =) Hoppas du får en trevlig hemresa! /Josse

    SvaraRadera
  5. hej gumman! Så skönt att du är på G hemåt!!! Många kramar till dig, hoppas vi kan ses snart/Susanne

    SvaraRadera
  6. Men hallå, nu är det ju flera dagar sen du bloggade :-(

    SvaraRadera