2007-03-21

Fy så besviken jag är...

Olof budade hem ett tyg på tradera åt mig i förra veckan och idag kom det med posten, jätte roligt, nä slulle inte tro det!!!! Det är fula typ rosta strykmärken på nästan hela tyget!!!! Hur f*n kan man missa detta som säljare??? Har mailat säljaren och jag hoppas att denne kommer ta tillbaks tyget, får inte ens ut en klänning på den biten som är ren och fin...

Är för den delen så där sjukt trött igen, fattar inte vad ja ska ta mig till.... Känns som om jag fammlar runt i en tjock dimma hela dagarna... Måste få tag på neurologen så vi kan ta tag i detta, så här orkar jag inte ha det länge till...

Men, men förrutom att ha sovit när A varit på dagis så har jag gjort i ordning inför kvällens syjunta, klippt ut och sytt det som behövs på overlocken. Nu ska jag bara sy ihop två skjortblusar med raksöm och sedan göra stickningar. Skjortblusaran är jätte roliga att sy :-)

Har hunnit få till de där vita linnebyxorna som ska följa med denna idag. Nu ska jag bara packetera dem i mina braiga mailingbags som jag köpt av en tjej som hänger på sjalbarn. De är helt perfekta att skicka kläder!


Nog för nu, ska iväg till dagis nu...

3 kommentarer:

  1. Nej vad trist med tyget!! Hoppas det löser sig, men jag förstår att du är besviken ändå :/

    SvaraRadera
  2. Trist med tyget men det löser sig säkert. Däremot måste jag säga att det där lilla setet är ju heeelt fantstiskt fint! Är det 3/4 längd på byxorna eller är det babystorlek?

    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Det löste sig med tyget,jag fick tillbaks pengarna och fick behålla tyget :-) Finns väl alltid något jag kan göra av den lilla bit som inte är forstört...

    Byxorna har 3/4 längd ungefär.

    SvaraRadera