2007-04-10

Hur ska detta gå???

Jag har äntligen börjat min praktik på Indiska och jag har haft en toppendag!!!!! Alla är så snälla och hjälpsamma och jag har tyckt att det varit roligt! MEN jag är sååå trött!!! Var väldigt trött strax innan lunch och då trodde jag att jag skulle somna över klädhögen jag plockade upp... Är ju såklart en väldigt stor omställning och det komemr nog ta lite tid innan jag kommit in i de nya rutinerna... För Antons del har det gått jätte bra i alla fall, han älskar ju dagis :-) Hela dagen har hen lekt med en av de stora flickorna :-)

Resten av veckan ska jag jobba 8-17 och det känns jätte tufft faktiskt men det löser sig nog :-)

Kram på er!!!!

6 kommentarer:

  1. Det ÄR en stor omställning att börja jobba! Men kul! A och O för mig är att få i mig mat ordentligt. Mellisar och lunch. Får jag det så går det bra. Så du behöver lkanske en liten banan på förmidddan för att orka till lunch. Om det inte bara är narkolepsin förstås men jag tyckte det lät som blodsockerdippströtthet. Kram lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jagtror att tröttheten beror på både Narkolepsin och blodsockerfall... Jag behöver nog ta rast både på fm och em men eg har man bara rast på fm och sen lunch men det är läääänge från lunch till 17... Å så ska man hem och innan man fått i såg mat är ju klockan 18...

    /Florin

    SvaraRadera
  3. Vi får käka lunch på stan nån dag (typ när barnbidraget har kommit) :-)

    SvaraRadera
  4. Kul att du trivs på praktiken.
    Men jobbigt att gå och vara trött.
    Vet hon (chefen) om din sjukdom? Om inte så berätta och säg hur det ligger till, jag tror hon förstår.

    Kram och ha det bäst tills vi höres!!

    SvaraRadera
  5. stolt över dig min sambo. =P
    puss puss

    SvaraRadera
  6. De vet om att jag har Narkolepsi och jag har möjlighet att ta paus precis när jag behöver :-) Jag koster dem ju ingenting så det spelar ju inte dem någon roll...

    Jag är alltid öppen eng narkolepsin för då slipper folk undra och tissla och tassla bakom min rygg...

    Kram på er alla och en extra puss till dig Olle :-)

    / Florin

    SvaraRadera