2007-04-18

Så coola överdragsbyxor!!!!

Länge har jag gått och sneglat på ett camotyg på ohlssons som har sett ut att vara typ bävernylon men när jag frågade idag så är det ju ett vattentätt tyg så nu ska jag sy de coolaste överdragisarna till Anton!!! Tyget är gummerat påinsidan men samtidigt väldigt smidigt så jag tror det komemr bli kalasbra :-) Å så måste jag fixa så att jag kan tejpa sömmarna även om det troligtvis inte skulle behövas... Ska bli så roligt men första väntar en beställd väska och några hättor på att sys :-)

Undrar om jag kan ta mig iväg på syjuntan idag... Då kan jag ju sy hättorna i alla fall :-)

Lite farligt att ha praktik dörr i dörr med Ohlssons...

6 kommentarer:

  1. OH oh oh vill åsså ha överdragsbyxor...... Men jag har för lite pengar för sånt =O(

    SvaraRadera
  2. åh då är ju indiska precis rätt ställe för dig :-)
    Måste hitta tid att hämta väskorna. Men jag hör av mig via sms imorgon eller nått, så får vi se när du hunnit klart och så. Krama Anton, ögoninflammation är så jobbigt ju! Puss på er!/S

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på resultatet.

    SvaraRadera
  4. Såna överdragsbrallor kostar totalt under hundringen ju!!!! Tyget kostar 89:-/m och sen ska man ju ha resår och kanske lite reflexer... Till A går det ju max 60 cm och då blir det ju kvar på bredden :-)

    Sussan, ska sy den andra väskan idag :-)

    SvaraRadera
  5. jag kan tänka mig en annan brud som är lite camo tokig som nog skulle vara sugen :-)

    SvaraRadera
  6. Jag vill också sy såna brallor! Jag kommer förbi indiska nästa torsdag så får du berätta vad jag ska köpa! ;)
    Funderade på det där med bingerts också, blir det nåt med det?

    SvaraRadera