2007-04-18

Secondhand

Åh, vad jag älskar att fynda på secondhand!!!! Både i butiker, loppisar, auktion och på nätet! Ännu roligare är det ju såklart att Olof delar mitt intresse, vad han än påstår... Senast för två dagar sedan kom han hem med en 50-tals hylla som han fyndat på återvinningsmarknaden :-) Å så glor han på tyger på tradera oftare än mig faktiskt, hihi :-D

Dessa tre små dukar anlände till oss i morse och de är verkligen ett fynd!!! Jag köpte dem på tradera för 5 ynkliga kronor, plus frakt... Tror att de ska få bli haklappar i nästa liv.

3 kommentarer:

  1. Vi har dragit vinstlotter du och jag :-) O köper tyg åt dig och P köper kläder åt mig :-D
    kram!/Susanne

    SvaraRadera
  2. Du en rolig du gumman. =P
    Puss puss.

    /Olof

    SvaraRadera
  3. Jättefina. :) Älskar verkligen mönstret. Hur är det med er annars?

    SvaraRadera