2007-06-18

Vilken dag...

Den här dagen har verkligen varit jätte jobbig! Jag har haft en massa ärenden på stan att uträtta och med mig hade jag Anton eftersom att han ändå sover middag efter lunch... Trodde jag ja... Blev sååå stressad över tanken på att jag måste köpa tyg och sedan ville jag åka till en vän och äta middga.

Inget av detta blev av eftersom jag inte fick Anton att somna ... Han slocknade på vägen hem när klockan var lååångt in på em och då var jag så trött och hade världens huvudvärk att jag inte orkade ta mig iväg någonstans... Känns surt att inte ha köpt tyg till de två klänningarna jag lovat att fixa till två små brudnäbbar...

En ljusglimt fick jag dock i min tillvaro idag, jag sprnag in på Kupan och där hittade jag ett härligt gamalt tyg som är helt oanvänt :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar