2007-07-06

Syrum

Nu är det snart dags att ta tag i det här hemska syrummet här hemma. I dagsläget har rummet hemska gula tapeter som sitter på flera lager gammal tapet så alla tidgare skarvar syns rakt igenom... Möblerna här inne är en salig böandning av kvalité och träslag vilket jag INTE tycker är snyggt. Dessutom sitter två gigantiska hyllorpå väggen där det gärna samlas en massa saker och det blir ofta totalt kaos på denna hylla.



Nu ska rummet bli vitt med vita möbler och dold förvaring. För att bryta av det vita så kommer vi blnada upp med lite loppis fynd, tror att det kommer bli så fint!!! Tom datorn kommer att gömmas i ett skåp så jag slipper se den :-) Å det bästa av allt, vi ska bygga ett tillklippningsbord! Tyvärr har vi dock varken tid eller pengar tillatt göra detta med någon superfart men när skolan börjar så ska det vara klart har vi tänkt :-)

2 kommentarer:

  1. Åh, det låter ju underbart med ett syrum och det kommer att bli fint enligt din beskrivning.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter! Tyvärr så kommer mitt syrum snart att bli rum åt storkillen...Vette tusan vart jag ska få plats med allt mitt framöver :)

    SvaraRadera