2007-08-16

I sista stund

I går kväll fick jag ett mail från en tjej som vet att jag syr upp barnkläder till försäljning. Hon var aningens panikslagen över att sonens dop äger rum på söndag och att hon helt glömt av att köpa byxor åt honom. De ska alltså användas efter själva dopet. Självklart ville jag hjälpa till så efter att ha bollat lite ideér med henne så blev dessa byxor till... Hoppas att de faller henne i smaken och att de passar på lille Frans :-) I sista stund hamnade de på lådan idag så nu är det bara att hålla tummarna för att posten gör sitt jobb!!!!


9 kommentarer:

  1. Ojoj, de var snygga! Jag är särsklit förtjust i brunt. Är det stretchmanchester du har? Snygg skärning fram också.

    SvaraRadera
  2. Fina byxor, gillar manchester. Hon blir nog mer än nöjd:)

    SvaraRadera
  3. Fräscha! De ser väldigt proffsiga ut!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga! Håller med gekko -de ser väldigt proffsiga ut!

    SvaraRadera
  5. TACK SNÄLLA för din snabba insats, uppskattat av både oss och gästerna! De är underbara!

    *berättar vidare*
    Min mamma: "såna färger hade du på dig när du var liten"

    SvaraRadera
  6. Superfina!!!!

    /Elisabeth

    SvaraRadera
  7. hej hej
    skulle man kunna få köpa ett mönster av dig? Är sugen på att själv sy, och gillar dina modeller.

    SvaraRadera
  8. Åh vilka underbara byxo..åh sånna skulle jag gärna vilja haft till min son oxå. Å brunt de e ju så snyggt!!

    SvaraRadera
  9. Hej där !
    Härliga kläder du syr..
    Byxorna gillar jag...Kan man få köpa ditt mönster ???Hör av dig i så fall !
    Elisabeth

    SvaraRadera