2007-09-21

Fullt upp

Här är det full rulle hela dagarna! Jag har sååå mycket att göra med skolarbetet och jag vill verkligen hinna sy lite oxå!
Håller även på med ett än så länge hemligt uppdrag. Ni ska få veta inom snar framtid men inte riktigt ännu...
Bild på de nya tygerna kommer jag känner mig piggare, nu ska jag snart sova!

Imorgon måste Kuriren inhandlas, kommer stå lite om mig i bilagan som följer med... Å kanske kommer det nån bild oxå, känns lite underligt eftersom jag aldrig är med på foton i vanliga fall...

Helgen kommer för övrigt att spenderas på silversmides-kurs :-) Hoppas på en riktigt rolig och lärorik helg. Det bästa är att jag och Olof får göra detta tillsammans, helt barnfria! Å kameran ska med, ska bara komma ihåg att ta fram den oxå...

6 kommentarer:

  1. Läser din blogg lite av och till, och såg artikeln om dig i Kuriren i morse. Jag tycker att du är fantastiskt duktig då det handlar om att se t.ex. hur olika tyger kan användas. Dina bilder är inspirerande (trots att jag inte direkt har några småbarn i huset längre...) och du verkar ha energi som få! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du såg artikeln! Men nu blir jag ju nyfiken på var du bor? Eftersom du läst kuriren på morgonen måste du ju bo i närheten ju :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har läst om dig i tidningen! AH såg dig redan på framsidan och utbrast "MAMMA! Där är ju Antons mamma", sen skrattade hon tokmycket :)

    Kram! /Mimpen

    SvaraRadera
  4. Hej! Läste om dig i Kurren idag. Du lever min dröm! Jag är i startgroparna att göra något liknande, men mest inredningspryttlar, fast jag har sytt några barnkläder också. Var inte rädd jag kommer inte att kunna konkurrera med dig, har på tok för lite tid och inspiration. (Inte för att du verkar ha så mycket tid nu, men iallafall massor av inspiration.) Jag bor i Bensbyn sedan maj. Lycka till!!!

    SvaraRadera
  5. Å inga bilder i kuriren på nätet =O(
    JAg har lite nytt att ta med på en syträff om du kanske har tid med en sådan snart?!?!?!? Ikväll skall jag och Sara göra grönsaksoppa om ni är intreserade av att komma förbi på middag?!?!?!

    SvaraRadera
  6. Deleine: Vad roligt! Det är ju du som bangar på träffar nu för tiden ;-) Syjunta på ondagar vet du väl :-) Å när du vill hemma hos mig! Bara att hojta när du vill sy!!!!

    Mimpen: Vad gullig hon är!!! Så roligt nu när de är så stora. De ser ju allt i ett mycket större samanhang nu :-)

    Persilja: Haha, jag har verkligen inte mycket tid ´till detta längre... Blir att prioritera sömand framför tv, böcker och en massa annat.... Lycka till själv!

    SvaraRadera