2007-09-15

Snart

Om en timme lyfter planet från Arlanda och hem igen!!!!

Oj, vad jag längtar efter mina pojkar nu!

I helgen ska vi bara umgås och sen börjar ju skolan igen men liiite tänker jag hinan sy för jag har nya tyger nu ju!!!

Har köpt gul och grå velour, brun och petrol manchester, ett petrol- och gul-randigt tyg som är i kraftig trikå som ska bli mössor och en tröja till Anton. Önskar att jag kunde få sy hela dagarna kommande vecka!!!! Men nej, i veckan ska jag skissa på kostymen jag ska sy. Jag har i alla fall en bild i huvudet nu på hur den ska bli men frågan är hur jag ska få ner det på papper..... Haha, måste ÖVA på att skissa!!!!!!

Ha det gott!!!!

8 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    Låter som att du har väääldigt fina tyger med dig :).

    SvaraRadera
  2. Det var jag som skrev innan, glömde skriva det...
    /Anneli

    SvaraRadera
  3. Åh va roligt med nya tyger :-)Hoppas att du har tid med en lunch eller varför inte en middag i veckan.

    SvaraRadera
  4. Vart hittade du den petrola manchestern?

    SvaraRadera
  5. Hej! Välkommen hem, vi saknar er också!!! Får vi komma och visa dig vår nya mudd i veckan eller skall du bara skissa heeela tiden??? Har jag något jeanstyg kvar hos dig eller är det slut?

    SvaraRadera
  6. Anneli: Japp, de är kalas fina!!!!

    Liza: På Sunbybergs Tygcentrum men jag fick den sista metern... Jag hade köpt mer om de hade haft...

    Deleine: Ni får gärna Komma om ni inte sannar heeeeeela dagen ;-) :-)
    Hellre em än fm....

    SvaraRadera
  7. hallå vi vill ju se dom nya tygerna

    SvaraRadera
  8. Men ska du inte visa lite skisser snart? :)
    /Anneli

    SvaraRadera