2007-09-07

Sugen på reproduktion av detta tyg????

Inlägget borttaget av mig.

6 kommentarer:

  1. Tja det där tyget var ju inte fult eller hemskt någonstans, jag skulle verkligen kunna tänka mig några meter av det...

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte dumt, vet inte var man skulle hitta mönstrad trikå annars...
    Har lagt till dej i min länklista, jag tittar ju in själv nästan varje dag.

    SvaraRadera
  3. mmm... härligt.
    ska fundera på hur mycket som kan vara aktuellt.

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du också skriver om tyget! Tror du kanske har flera läsare än mig:-D

    SvaraRadera
  5. Gekko: Jag tänkte att dte var bar att försöka nå ut till så många som möjligt och har slängt ut en bild på sjalbarn.se oxå. Där är intresset stort men många vill ha i andra färger... Å mycket funderingar kring upphovsrätt har dykt upp.....

    SvaraRadera
  6. Det är ju frågan, men enligt Jenny ska det inte vara något problem om man ändrar lite och ritar det själv. Jag har ju inte helt koll tyvärr, tycker bara att det är en underbar idé och blir så glad över att någont tar ett så bra initiativ! Ska gå in på sjalbarn och läsa lite vad folk skriver. Tack för att du engagerar dig, som sagt tror jag du har flera och andra läsare än mig och ju flera vi blir ju bättre!

    SvaraRadera