2007-11-30

Besök

Se vilket litet charmtroll som följde med sin mamma hit igåt kväll för att sy :-) Inte det lättaste att få till bra bilder eftersom vi har urkass belysning hemma men skam den som ger sig. Tröjan är ju minsta laget och eftersom jag inte har någon bild på V när han använder dressen så kände jag att jag MÅSTE få till i alla fall nån halv-bra bild och det tycker jag nog att jag fick :-)




Å av mamman fick jag ett sjukt snyggt tyg!!! Helt underbart, absolut ett av de fem snyggaste jag har! Vet inte om jag komemr våga klippa i det faktiskt... Måste ju fota så ni får se!

6 kommentarer:

  1. Vs dress är tok fin, nästan så att jag vill ha nått liknande till W :-)

    SvaraRadera
  2. Den är jättesnygg! Helt klart!

    SvaraRadera
  3. Jättetufft! Snyggt med björken som går hela vägen längs benet! Du har snälla bekanta su, som kommer med så fina tyger!

    SvaraRadera
  4. V är ju så söt. Är det dressen du gjorde åt honom i utbyte mot tyg???
    Hoppas du blir nöjd nu när jag skriver kommentar, du har ju tjatat länge på mig om det :)
    /Din supertrötta vän

    SvaraRadera
  5. Supersöt unge ;-) Kommer nog snart beställa en större storlek för jag älskar denna dressen!

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder, tyget är underbart har sett det på tradera några gånger men det har gått upp förmycket i pris. Byxorna och tröjan är super.

    SvaraRadera