2007-11-30

Äntligen!!!!!!

Det här Rackamaja-projektet har verkligen dragit ut på tiden från min sida men nu är det äntligen igång på riktigt! Avtalet påskrivet och det första paketet med kläder är skickat så i början på nästa vecka finns kläderna att köpa i butiken :-) Fick inte med allt som var tänkt men det är en början i alla fall.

Har en hel massa ideér på nya klänningar och unisex-tunikor som jag hoppas få ihop nästa vecka så att de kommer till butiken innan alla köpt klart sina julkalppar :-)

Vill oxå tacka Annika som har Rackamaja för all hjälp och det tålamod hon haft med mig!!!!!

Känns jätte roligt att äntligen har en egen presentation på Rackamajas hemsida. Kika här om ni är nyfikna :-) Lägg oxå märke till att majtjho oxå börjat sälja sina alster där!

4 kommentarer:

  1. Har du startat eget företag för att kunna sälja dina kläder till Rackamaja? Jag har två butiker här som gärna skulle vilja köpa kläder av mig, men de kräver F-skattesedel ;(

    SvaraRadera
  2. Nä, jag säljer som privat person och deklarerar för hobbyverksamhet. Jag säljer på kommision.

    SvaraRadera
  3. Va roligt att det kommit igång!! Grattis

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis! vilken dröm att få sälja i en riktig butik, kul!

    SvaraRadera