2007-11-08

Vem vill ha????

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Jag hann se detta hos flera bloggare innan jag insåg att detta var något jag bara måste vara med på. Att bli bland de tre första lyckades jag med hos Gekko. Det här ju jätte skoj! Tycker du oxå det så se till att vara en av de tre första att lämna kommentar på detta inlägg. Då kan du se fram emot en överrasking från mig under det kommande året. Kravet är att du har en egen blogg och att du för detta vidare där.

Så vem ska få en florin-present????

11 kommentarer:

  1. Ja vill ha en överaskning av dig :) är på.

    SvaraRadera
  2. åh jag vill :-) Men finns det några krav på vad denna gåvan man ska skicka vidare?

    SvaraRadera
  3. Jag hann! Jag vill jättegärna ha en hemlis från dig!

    SvaraRadera
  4. Kravet är väl bara att man gjort nått själv å och det vet jag att du kan :-) Men försök inet vara anonym för då f¨r du faktiskt inet vara med.... Länka till din blog :-)

    SvaraRadera
  5. Klart jag ska länka till min blogg :-) Det är bara så jobbigt att man måste skriva in allting varenda gång :-)

    SvaraRadera
  6. ÅÅååå vet ju att jag inte hann men vill bara visa mitt missnöje med min egen seghet. Gör om Gör om Gör om. jag vill oxå ha en grej ju... Suck. Nästan gång får du förvarna tycker jag. :)

    SvaraRadera
  7. Suck, nära men ändå sååå långt bort... Grattis till er som hann först!

    SvaraRadera
  8. Haha...smarta jag satt o uppdaterade din sida den där dan flera gånger för att se om du lagt upp det än....(Läste där du anmält dig själv.) Det kom aldrig.....för jag satt och uppdaterade ditt oktoberarkiv bara *bankarmitthuvud*
    Igår kopplade det.....Då var jag typ liiiiite för sent ute ;)

    SvaraRadera