2008-01-27

3 år!!!!

Igår fyllde Anton tre år!!! Oj, vad tiden går fort, tre år är ju lååång tid ju....
Gårdagen bjöd på barnkalas på fm och släktkalas på em :-) Massor med fina presenter har han fått och faktiskt så har han fattat tycker för dem allihop. Av mamma och pappa fick han lego och en underbar tröja som jag beställt (bytt till mig) av Kokalal-Thea. Hon är grym på applikationer kan jag säga. Tröjan är sydd härlig trikå från Hilco och appikationen är väldigt detaljrik och välsydd. Tack snälla gulliga Thea!!!!
Bilden är tagen i morse efter frukost och Anton har den nya tröjan och spelar "motajjen", dvs gitarren :-) Sötungen min!!!!!


18 kommentarer:

  1. Vilken liten (stor!) sötnos! Jag drar en lättnadens suck att tröjan passasde och föll Anton i smaken! Smart mor han har som beställde en med muddar! :-)

    Ja, visst blir de stora fort! När jag tittar på min 4-åring undrar jag vart den lilla bebisen tog vägen.

    Gratulera födelsedagsbarnet från mig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till A och superfin tröja.
    Din redovisning kommer på måndag. Veckorna går för fort! //Annika

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar tröja. Den blev så fin med loket på.
    Stort grattis till Anton önksar jag på hans 3-års dag

    SvaraRadera
  4. Grattis Anton önskar Klara och Oskar. (Och mamma och pappa såklart.)
    Vi är hemma och är lite småkrassliga fortfarande, men vi kommer på besök till veckan om det går bra och hoppas det finns lite bullar kvar. ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis från rutvik.
    Ps jag har vart på Antons fsk några ggr.Fast en anna avd. Så jag har fått se storkillen i action.
    /Sofia

    SvaraRadera
  6. Ja må han leva, ja må han leva :skrålar: vilken fin tröja :-)

    SvaraRadera
  7. Grattis till Anton! och superfin tröja, börjar gilla rött mer och mer :D. Tack för kakorna föresten, supergoda!
    //Anneli

    SvaraRadera
  8. Superfin tröja (o pojke oxå):-)

    Hoppas han hade en bra födelsedag, visst fick du mitt sms?
    Vi e lediga onsdag o torsdag till veckan, passar d att vi kommer förbi nån av dom dagarna?

    Hälsn: Therese o Emil

    SvaraRadera
  9. Vilken söt pojk!
    Tröjan passar honom perfekt!

    SvaraRadera
  10. Grattis Anton! Fin tröja :-)Jag har ltie svårt att läsa i din blogg nuförtiden, har du ändrat till ett med svårläst typsnitt?

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag har en "konstig" fråga...Finns det coola retrotyger att köpa i tygaffärerna idag? Jag bor på i en stad som i stort sett enbart har Ohlssons tyger och där finns inget av intresse för min del. Givetvis kan man hitta secondhand, men det vore skoj med lite nya tyger också, med gamla mönster så att säga.
    Åker till Stockholm denna vecka och ska kolla runt lite..Önskar att det fanns mer roliga tyger att köpa på nätet.

    MVH
    Berith (som har nyupptäckt syglädjen...)

    SvaraRadera
  12. Grattis Anton i efterskott!

    SvaraRadera
  13. Va fin han är i sin nya tröja, jättefin!! snyggt jobb Thea. Måste säga att Anton är så supersöt du kommer få svårt att hålla flickorna borta från honnom :)

    SvaraRadera
  14. Tröjan är ju jättesnygg, det har jag redan kommenterat hos Thea:-)
    Och Anton är ju verkligen ursöt!

    SvaraRadera
  15. Grattis till den stora pojken...

    SvaraRadera
  16. Grattis till lill snyggisen,tröjan är jättefin, fast Anton är sötare...
    När är du hemma, tänkte titta förbi nån dag.
    //Jane

    SvaraRadera
  17. Tim behöver byxor eller rättare sagt mamman vill ha fler byxor *ler* så jag kan kanske kolla in dina tyger och ta med mig knapparna.
    //Jane

    SvaraRadera