2008-01-04

Premiär!!!

I går kväll slog Rackamaja upp portarna till webshoppen!!!!

Hur mycket snyggt som helst! Jag har redan flera favoriter, bla skorna från See Kai Run!!! Kolla in dem, de är ju störtsköna :-) Tyvärr har Anton för stor fötter för dem vi vår.... Å tröjorna från Room Mate är ju oxå så härliga...

Nu finns alltså en del av mina kläder till försäljning även där. Känns stort och väldigt spännande!!! Just nu klurar jag lite på vårkläder som skickas till Rackamaja under Februari.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Jag har redan varit inne och tjuvkikat lite, så snygga grejer du säljer där! Jag har förresten inspirerats av dina näsduksfoddral nu. Lite av en fluga du startade där! Tack för idén! Cred finns i min blogg.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att dina saker även säljs på nätet via Rackamaja. Jag var inne och kollade, det ser otroligt proffsigt ut.
    Snart rullar väl beställningarna in och du får fullt upp.

    SvaraRadera