2008-01-01

Redo för nya projekt!

Nu är helgerna över och skaparlusten går på helfart! Jag har massor med ideér på nya kläder till Anton och på vårkläder till Rackamaja. Försäljningen hos Rackamaja flyter sakta på och en glad nyhet är att mina kläder kommer ut i Rackamajas webb-shop oxå, som förövrigt är beräknad komma igång i morgon :-) Spännande!!!

Här ser ni Antons kusin M i velourkjolen jag sydde för ett tag sedan.


Å här är bilder som jag fått i min mail av en mamma här i stan som köpte på sig ett gärng kläder av mig för en tid sedan :-)





Go fortsättning på er!!!

10 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Som jag har skrivit i tidigare kommentarer så är jag helt såld på dina saker...riktigt fina. Lycka till med Rackamaja, det är inte alla butiker som har sådana guldkorn som din kollektion i utbudet...

    SvaraRadera
  2. Å vad fina :) Det är så roligt att se bilder på barn i kläderna man syr. God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Cecilia om att det är roligt att få se kläderna på. Jättefina alster!

    God fortsättning, förresten!

    SvaraRadera
  4. Ursnygga kläder (som vanligt)
    Kul att du börjar sälja 'på riktigt'. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på nya året. Din mössa ligger och väntar på en ägare och en adress att sändas till. Du kan maila din hemadress på:
    klockarbarn@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Tack, gulliga ni!!!

    Å klockarbarn, jag fixar det direkt! Har helt glömt att svara på ditt mail...

    SvaraRadera
  7. Åh vad skönt att du är tillbaka!
    Har saknat att titta in och inspireras, ska bli spännande att titta i rackamajas webb-butik,
    du kommer sälja som smör :)
    Lycka till hoppas du har haft det bra under jul o nyår.

    SvaraRadera
  8. Igår kunde jag se dina fina kläder lajv på Rackamaja. Härligt färgglada och väldigt välsydda. Stort lycka till!

    SvaraRadera
  9. SÅ fina, som vanligt!
    Min mor hade påslakan i det nedersta tyget :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina kläder!
    Gott nytt år på dig!

    SvaraRadera