2008-02-01

Papperspyssel

Innan jag tog upp sömnaden på allvar när jag var gravid så höll jag på med scrapbooking, jag var helt frälst och trodde jag skulel fortsätta med det i all oändlighet. Vet inte vad som hände men sömnaden gjorde att scrapandet fick ta en rejäl paus. Nu är jag liiite sugen att börja igen. Har kikat på en del scrap-bloggar och blir sugen på att göra ett fint album till Anton men det tar ju sån tid... Å kostar massor med pengar, i alla fall om jag ska göra exakt som jag vill...

Igår tog jag i alla fall fram mina scarp-prylar för att göra ett omslag till ett litet fotoalbum som jag ska ga bort i ett byte som vi har på sjalbarn.se. Det blev en väldigt simpel sak men det var ju så roligt!!!!!

Jag har gjort ett nytt omslag till ett billigt "skräp-album", nu återstår bara att sätta ihop omslaget med plastfickorna. På bilden ser ni omslaget.

2 kommentarer:

  1. fint!
    känner igen mig. höll oxå på en del med scrapbooking innan sömnaden tog 1a platsen. Konstigt det där....trodde oxå att jag skulle hålla på med det jämt, precis så som jag känner för sömnaden idag....får se hur länge det håller i sig :-)

    SvaraRadera
  2. jag kombinerar båda, tycker det är kul med lite omväxling. har alltid älskat både papper, tyg och foton. men jag gör förstås mest kort och inte album...
    nu börjar jag dock få sy/tygabstinens för det var ett tag sen jag satt vid symaskinen. snart har jag en ny fin pysselplats och då ska det sys massor igen.

    SvaraRadera