2008-05-15

Förvaring

Förvaring för olika saker är något som jag tycker är skoj att sy så när en mamma på ett av mig välbesökt forum efterlyste nån som ville sy en astma-medicin-påse var jag inte sen att erbjuda mig att sy. Å mamman gillade dett atyg så vi blev snabbt överrens. Sydde fast ett handtag och fodrade den oxå så att den ska hålla lite bättre eftersom bondgårdstyget är ganska tunnt...
Hoppas nu att det kanske blir liiiite roligare att ta sin medicin, eller i alla fall att titta på påsen den är förvarad i :-)


5 kommentarer:

  1. Det kommer garanterat bli roligare att ta medicinen nu!!!! Min gamla fråga till dig: Vad tar du för en stor väska?? :-)

    SvaraRadera
  2. *asg* jag bestämde inatt när var uppe med sjuka barn att jag skulle sy en roligare väska till inhalatorn idag :)Lite roligt sammanträffande :)

    SvaraRadera
  3. Älskar tyget! Jätteroligt med personlig förvaring...

    SvaraRadera
  4. Jaaa tack från glada mamman! Den blev ju underbart fin! :-)

    SvaraRadera
  5. Snyggt som vanligt. Jag fattar inte hur du hinner med så mycket.....
    Tack för bloggandet, otroligt inspirerande
    /Carin

    SvaraRadera