2008-06-19

Underbara ungen min!

Äntligen har jag sytt en badcapé till Anton!!! Jag har sagt sååå länge att jag ska sy en badcapé till honom men det rinner bara ut i sanden... Är så glad att det äntligen blev av frö den blev ju så otroligt snygg om jag får säga det själv! Jag är nöjd med både tyg och modell och det verkar A oxå vara. Lite lurigt var det att fota honom ikväll för han ville verkligen inte vara still i mer än en sekund åt gången. Men det gick till slut att få några bilder. Nu är jag riktigt sugen på att sy fler i de andra snygga frotté-tygerna jag har men det räcker kanske med en? Eller kanske två vore bra ;-) :-)

12 kommentarer:

  1. Nämen vilklen urgullig unge!! :-) :-) Så söt han är!!! Och en otroligt fräck badcape! Kommentarer överflödiga! helt underbara båda två! :-) Glad midsommar!!!

    SvaraRadera
  2. Så fin modell! Vad roligt, jag har själv knåpat på en badcape ikväll, alldeles gräsligt inspirerad av dina tidigare! ;-) Har du satt vanlig snedslå på frottén? Jättefin blev den iaf, och superfina färger!!!

    SvaraRadera
  3. dick sugen hihi :)
    Jättefin var den!! Kramis /S

    SvaraRadera
  4. Nydelige farger til en søt gutt! Er tøyet fra loppis, eller er det nytt?

    SvaraRadera
  5. kanonsnygg, både härligt tyg å modell!förstå va mysigt å krypa in i den där då man är lite fryssen efter ett dop;)
    //erika

    SvaraRadera
  6. Jag har bara ett ord. Underbar! :D

    SvaraRadera
  7. Så söt han är!!Jättefin badcape!!

    SvaraRadera
  8. Vad fin och mysig, passar modellen bra, lika fin och söt han!
    Hoppas ni får en bra Midsommar!:o)

    SvaraRadera
  9. Men så fin. Superhärlig cape.

    SvaraRadera
  10. supersnygg verkligen!!!!Snygg modell. Är så förtjust i detta tyg, han är alltid så underbar din Anton.

    SvaraRadera
  11. Härlig badcape! Hoppas det är okej om jag länkar till dig i min nya syblogg?!

    SvaraRadera
  12. Den är jättefin! Jag hittade precis några väldigt snygga (eller väldigt fula, funderar fortfarande) sjuttiotalsfrottéer hos min mamma...En badcape är nog precis vad man borde göra av dem!

    SvaraRadera