2008-10-27

Lite nytt igen....


Lite nya tyger har hittat hem till mig :-)

10 kommentarer:

  1. gud vilka snygga tyger. jag misstänker att jag har fått en konkurrent i min stad om snygga tyger och snygga saker med för den delen, det gör mej ledsen. i vilken del av sverige är du på tygjakt?

    SvaraRadera
  2. oh! tyget längst nere till höger är ju underbart!!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga retrotyger! Jag vill också ha dem!

    SvaraRadera
  4. I bland undrar jag hur mycket tyger det finns igentligen, helt otrolig. Lyxigt för oss som älskar tyg och det verkar ju som om det räcker till oss alla ; ) Du har verkligen en skön samling tyger.

    SvaraRadera
  5. Kul att se att de har kommit fram;) Det oreanga finns ju i natur/brunt också, det fick du väl också?

    SvaraRadera
  6. Grattis till alla fina läckra tyger! Mina vänner tycks tro att jag är ensam om att gilla såna tyger - tänk så fel de tycks ha! =)Jag har massor i mina gömmor och kommer nog aldrig att hinna använda allt...kanske dags att lägga ut på Tradera igen så att någon annan kan göra nåt skoj av dom. Kanske "ses" där. Ha de bra! Hälsn från Kristine

    SvaraRadera
  7. Känner igen några av tygerna, har du skickat bud till Jönköping kanske? Gillar det grönrutiga!

    SvaraRadera
  8. Åhhh, vilka fina tyger, hur hittar du allt fint??

    SvaraRadera