2008-11-13

Första snön har kommit


Morgonens första upptäckt var att snön har lagt sig för första gången denna vinter! Anton är salig och längtar ut för att leka. Här spanar han på snön och bompa samtidigt i väntan på att åka till dagis. På sig har han tröjan jag nyligen sytt. Den sitter jätte bra och Anton verkar nöjd så då får väl jag oxå vara det även om jag tycker att det ser liiite knasigt ut...

Halsbandet har hans pappa gjort för Wgaard och som heter Square och har plats för text på fyra sidor. På framsidan står det Anton och på de andra tre står datumet han är född på, födelsevikt och födelselängd.

8 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med snö! Här i Haparanda var det också vitt när vi vaknade, ungarna var saliga! :)

    Vad fin killen var i både tröja och halsband!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen trycken och färgerna på tröjorna! Snön känns dock avlägsen i Kransen...

    SvaraRadera
  3. Snygg tröja! Härligt med snö (häri Gbg får vi vänta läääänge på den ).

    Vill även meddela er om att jag har på mig mitt Wgaard smycke jämt :-) Jag sover i det och tar aldrig av det :-). Jag köpte ju två platta stavar med knoddarnas namn och gemeni-tecknet på! Har dock kortat kedjan men jag är SÅÅÅ nöjd! Har berättat för tjejerna vad som står på smyckena och det gillar dom att höra om och om igen. De vet också anledningen till varför jag köpte smycket.. för att jag älskar dom.. Hälsa och tacka din make!!!!

    SvaraRadera
  4. lka fina bilder :) jag gillar tröjan, va härligt med snö :)

    SvaraRadera
  5. åhhh, bor ni där snö kommer... här i Stockholm blir det nog regn fram till februari. JÄttefin tröja. verkligen tycker om trycket det blev så häftigt då.

    SvaraRadera
  6. Tycker tröjan och trycket blev så fränt, färgerna är ju bara bäst också. Letade efter fyrkantsstaven i prislistan men hittade inte. heter den något annat också?

    SvaraRadera
  7. Tack snälla ni!

    Å Cecilia jag har ändrat i texten nu så att det blir lättare att hitta. Smycket heter Square :-)

    SvaraRadera
  8. Jättefin tröja! Ser väldigt juste ut som du sydde på trycket. Förresten, vad är det för font du använder i bilden? Den var också riktigt fin.

    SvaraRadera