2008-12-22

Av ett örngott

Jag syr ju oftast i återanvända secondhand-tyger men denna byxa är sydd av ett örngott från ikea :-) Tyget har riktigt härliga färger och blev väldigt fint som byxor. Mamman till denna sötnos har jag gjort några byten med, hon har skickat mig tyger och jag har syr till henne. Mycket bra sätt att utöka tygförrådet på tycker jag :-)

Till er som köper kläder direkt via mig skriver jag ofta att jag gärna tar emot bilder på när kläderna används och en del bilder har jag faktiskt inte hunnit visa i bloggen eller lagt upp i galleriet. Detta har inget med er eller bilderna i sig att göra. Problemet är bara att jag varken hinner eller orkar göra allt jag vill.... Så fortsätt gärna skicka in bilder, jag blir så glad och ska göra mitt yttersta för att alla ska komma ut på bloggen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar