2008-12-22

Ibland har man tur


Tidigare kunde jag ofta springa på loppisar men sedan jag började skolan så hinner jag nästan aldrig så ibland får jag nästan abstinens faktiskt... Jag tom drömmer om nätterna att jag fyndar på loppis...

I dag hade vi turen att få barnvakt medan vi skulle handla mat inför julen och naturligtvis passade vi på att kika in på både Kupan och Myrorna och här ser ni resultatet. Sen kan man iofs disskutera om allt kan kallas fynd med tanke på priset... På Myrorna tar de grymt mycket för somliga tyger, varav två fick flytta hem till mig :-) Närbilder kommer....

4 kommentarer:

  1. Snygga tyger och härliga bilder på brallorna som va fin fina.
    God Jul och Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  2. haha, jag brukar oxå drömma att jag fyndar tyg på loppis! tur att jag inte är ensam om det! ;)
    grattis till "fynden" i alla fall. men, jag håller med, myrorna är verkligen inget billigt ställe längre, det är synd.

    SvaraRadera
  3. Tygerna ser jättehärliga ut :-)

    SvaraRadera
  4. Du får komma till mig på jobbet. Faktum är att jag ofta tänker på dig när jag packar upp... om du inte visste så är mina avdelningar barn- och textil ;-) :-D

    GOD JUL! *kram*

    SvaraRadera