2009-03-24

Litet set

Detta lilla matchande set är en beställlning till en liten nymomling. Hoppas nu att storleken blev bra och att det faller föräldrarna i samken.

För er som undrar hur det går med syrummet så kan jag säga att det går frammåt, sakta men säkert. OJ, vilken tid det tar att bygga stora möbler och att sortera in alla tyger och annat. Tur att jag har O som hjälpt mig massor! Å Anton har oxå hjälp till på riktigt faktiskt. Man fick med en sån fiffig liten spik-hållare som man ska använda när man spikar fast baksidorna på alla skåp och det var ju suveränt när A skulle vara med. Han fixade ju spikandet galant och jag slapp vara rädd om mina fingran :-)

Jga kommer resa bort tors-sön men lovar att visa ett litet utkast från syrummet innan jag åker :-)

16 kommentarer:

  1. Superfint set! Och spännande att få se syrummet lite :0) Jag har fått ett bord nu som ska fungera som sybord...bättre än det runda bord jag har nu! Funkar inge vidare. Så roligt med ett eget rum igen! Man känner sig som tonåring på nytt! Man går in på sitt rum när man vill vara ifred och stänger dörren :0)

    SvaraRadera
  2. Så tjusigt! Och jag älskar elefanten!

    SvaraRadera
  3. Jättegulligt! Ang klöverbyte, jag är ju svag för grönt vet du ;) träd och skog :)

    SvaraRadera
  4. Settet var nydelig! Flott med den lile ekstra elefanten også ;O)

    SvaraRadera
  5. ooooh, så sött! älskar den lilla elefanten till... och omlottröjor är såååå praktiska på små barn! :)

    SvaraRadera
  6. vilket fint o mysigt set. tröjan va såå fint. o elfanten så söt.

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt litet set :)

    SvaraRadera
  8. Jätte fint verkligen! det där föll mig helt i smaken. Hade jag en liten skulle jag absolut beställt ett sånt av dig!

    Jag väntar med spänning på att få se ditt syrum. pappa konstaterade igår att jag oxå skulle behöva ett för nu tyckte han att det var mkt sygrejer överallt. jag försöker hålla allt i schack.. men när man e mitt uppe i nåt kan man ju inte hålla på o plocka ihop varje dag. Många kramar från mig!

    SvaraRadera
  9. Fint set!! Spännande att få se syrummet!!

    SvaraRadera
  10. Vilka förälder blir inte glada för allt det här...skulle bli överlycklig:) Ska bli kul med en liten tjuvkik på ditt syrum.

    SvaraRadera
  11. åhh vilken gullig liten elefant!

    http://mirrezz.blogspot.com/

    SvaraRadera
  12. Vilket underbart litet set! :)

    SvaraRadera
  13. Det där var verkligen ett superfint set!

    Ska bli spännande att få se syrummet!

    SvaraRadera