2009-04-11

Uppdaterar tygförrådet

Nu lägger jag in de senaste tygerna i galleriet. Av dessa har jag själv svårt att välja en favorit men det blir nog elefanterna fast tyget längst till vänster på rad två är gudomligt fint och jag vet precis hur jag ska använda det :-)

Tack alla ni som tipsat om länkar, jag har verkligen fått en massa nya bloggar att följa!

I övrigt jobbar jag lite på en ny produkt, den kräver lite övning med ett visst moment.... I går höll jag på att ge upp men nu är jag på g igen :-) Ska göra ett nytt försök när jag hängt tvätten. Vad jag pysslar med får ni se tids nog :-)

18 kommentarer:

  1. Har du tid att sy ett par brallor i det bruna elefanttyget? stl 104 i så fall, återkom på mailen.
    /Carola
    www.cbkids.se

    SvaraRadera
  2. Spännande att se vad du har i görningen nu då :0)

    SvaraRadera
  3. Spännande! Så mycket nya tyger att jag blir sjuk av avund.

    SvaraRadera
  4. Gud vad jag blev kär i barbapappa tyget... Vad kan jag vilja ha i det? Kanske kan beställa en väska i det? Tyckte jätte mkt om det!!! Påsk kram till dig

    SvaraRadera
  5. Massor med härliga tyger i ditt förråd!

    SvaraRadera
  6. Åhh, vilka fina tyger!
    Jag gillae den med lastbilarna bäst :-)

    Kram Nina

    SvaraRadera
  7. åhh så mycke underbara alster de kommer bli framöver!!!

    //Emma

    SvaraRadera
  8. åå jag älskar bussarna..gud vilka fina färger!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Helt underbara!!!! Forsatt glad påsk till dig i snön :-)

    SvaraRadera
  10. Åh Barbapapa och "skolbussen" var ju underbara!

    SvaraRadera
  11. Vilka fina tyger - och nu blir jag ju väldigt nyfiken på vad det där nya är för något...
    Väntar med spänning!

    SvaraRadera
  12. ÅÅÅÅ elefanterna hade vi på ett örngott när jag var liten *nostalgi*.

    Tack för en mysig bogg!

    SvaraRadera
  13. oerhört fint tyger!!! ååå vad jag blir avis! Jag tycker nämligen att det är svårt att hitta snygga tyger i Bryssel. Men jag får väl bunkra när jag är hemma i Sverige.

    SvaraRadera
  14. åååååh, jag dör vilken tur du har med tyger! Barbapapa är ju för fint!

    SvaraRadera
  15. Vad roligt att få återse Barba-tyget! Jag hade en sådan rullgardin som liten, med marinblå himmel tror jag. :)

    SvaraRadera