2010-01-13

Tystnad

Här råder total tystnad som nån kanske märkt? Jag vet egentligen inte varför jag inte bloggar alls just nu, är i en svacka som jag förhoppningsvis snart tar mig ur. För jag vill blogga men har just nu ingen som helst aning om vad jag ska skriva eller visa, vet inte var jag ska börja riktigt. Jag är i alla fall produktiv i syrummet så bilder kommer nog snart =)

Snart är det för den delen dax för mig att fira 3 års bloggande med florin! Å de innebär ju att jag ska lotta u något i bloggen, frågan är bara vad? Nån som har nått önskemål eller förslag?

13 kommentarer:

  1. Det är ju iaf bättre att ha för mycket att blogga om än inget alls - att kreativiteten flödar på annat håll är ju inget att vara ledsen för.

    Välkommen tillbaka när du orkar, vill och hinner!

    SvaraRadera
  2. du kan ju lotta ut en necessär (bara för att jag behöver en haha) eller ett smycke! eller vilket som, allt du gör är ju toppenfint!

    ser fram emot kommande bilder på bloggen!

    SvaraRadera
  3. En keps! Så kanske vinnaren kan välja om det är till vuxen eller barn (jag skulle välja vuxen hehe)

    jag har oxå bloggsvacka. orkar inte lägga in bilder så då blir det att jag inte skriver nåt alls. dumt!

    SvaraRadera
  4. Det ska inte vara ett krav att blogga, då försvinner lusten och med den kreativiteten.
    Ta den tid som behövs, du har ju varit där förut och jag antar att du känner igen symtomen.

    SvaraRadera
  5. Åååh du gör så mycket fint :o)
    Ett smycke eller något fin tunika skulle kanske passa till utlottningen?

    Var sak har sin tid här i livet, så ibland bloggar man lite och ibland blir det mer.

    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  6. Känner igen det där. Jag har massor av saker som jag har sytt men jag kommer mig liksom inte för att blogga om det... Märkligt egentligen, men så är väl livet, det går lite upp och ner. Det viktiga är väl att man inte ska känna kravet, då försvinner lusten som June skrev.

    SvaraRadera
  7. Åh, vad jag känner igen det. Jag är där med just nu. Men du kommer igen ,precis som jag själv hoppas jag ;-).

    En utlottning är ju alltid roligt, vad som passar är nog du bäst på att avgöra.
    Vi ses igen!!

    SvaraRadera
  8. Ett fint porslinssmycke i berså serien kanske vore nåt?
    De är ju lite udda och jättefina!!!

    SvaraRadera
  9. Hej, det där känner jag igen, hade ett lång uppehåll på bloggen över julen, det tar ju tid att blogga... men ännu roligare att sy.

    SvaraRadera
  10. Undrar om du syr någon större modell av liten snäpplåsväska ännu? Som du pratade om på Arcus...

    SvaraRadera
  11. Ska vi fota snart Lina?

    KramMilla

    SvaraRadera
  12. Nästan alla hamnar i bloggtorka. Någongång. Förr eller senare. och det gör inte något som helst!

    Du gör underbara ting!! och är en av de mest välbesökta och inspirerande bloggarna :-)

    Röstar också för ett smycke...... som jag vill vinna :-)

    SvaraRadera
  13. Glömde ju gratta i utlottningskommentaren och för att inte ställa till det i kommentarsregistreringen så säger jag det här. Grattis! :)

    SvaraRadera