2013-04-18

Bloggtystnad

Det händer inte mycket här i bloggen men det betyder inte att det står still i mitt skapande. Jag har återigen hamnat i bloggtorka men istället har jag hittat till Instagram vilket nog passar mig väldigt mycket bättre eftersom det inte kräver mer än snabba bilder :) Så den som vill veta mer om vad jag gör får gärna söka upp mig på Instagram, där är jag aktiv så gott som dagligen :) Ni hittar mig under namnet "byflorin".

Här är i alla fall några av mina nyaste börsar, de finns till salu i webbutiken.

2 kommentarer:

  1. Alltså de här börsarna var så sjukt fina! Vill ha alla. Jag undrar om man får fråga var du köper dina spännen? Tycker den modellen du använder är den finaste.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Tyvärr delar jag inte med mig av var jag köper in mina spännen.
      /Lina

      Radera